שיפוצים

ענף השיפוצים – הוא תחום "פרוץ" מבחינת החוקים. בענף הבניה החוק מגדיר בדיוק מי הוא קבלן בניה ודורש ממנו להיות בעל השכלה מסויימת וניסיון מתאים. כמו כן החוק לא מאפשר לקבלן לבצע עבודות הבניה ללא מנהל עבודה מוסמך מטעם משרד העבודה.
לא כך המצב בענף השיפוצים. בתחום זה כל מי שמעוניין לבצע שיפוץ יכול לקרוא לעצמו קבלן שיפוצים. כל זה בלי שום קשר להשכלתו או ניסיון תעסוקתי. דבר זה גורם לחלק גדול מהפרוייקטים בתחום השיפוצים לחרוג מהתקציב מה שגורם ללקוח להוצאות שלא תוכננו, להפסקת השיפוץ לפני סיום כל העבודות או במקרה שהלקוח מעקב תשלום לקבלן-לגמר עבודות חלקי וברמת איכות נמוכה.
בפולו הנדסה יודעים למנוע טעויות מסוג זה על-ידי תכנון קפדני והכנות מתאימות לפני תחילת העבודות ומעקב צמוד אחרי התקציב.  הרוב הגדול של קבלני השיפוצים עובדים בקבוצות קטנות. בגלל ריבוי העבודות שיש לבצע בכל שיפוץ, כל אחד מהקבוצה חייב לעשות כמה עבודות וזה גורם למספר בעיות. נדיר מאוד למצוא בעל מקצוע שיכול לבצע כמה עבודות ברמה גבוהה ובמהירות. רצף לא יצליח לבצע גם עבודות חשמל וגם אינסטלציה וגם צבע באותה איכות כמו חשמלאי אינסטלטור או צבעי. גם המהירות נמוכה של ביצוע העבודה גורמת לעלות יותר גבוהה של כל השיפוץ.
פולו הנדסה מזמינה לכל עבודה בעל מקצוע שעוסק רק בעבודה שלו.התאום בניהם עושה בעל השכלה הנדסית עם ניסיון רב בניהול עבודות השיפוצים.  במקרה שהיקף השיפוץ קטן ומסתכם בעבודות בודדות מומלץ לקבל יעוץ מבעל מקצוע כדאי להימנע מטעויות שיעלו הרבה יותר ממחיר  היעוץ עצמו.